Fietstassen voor op kamp

Ons meisje gaat deze zomer voor het eerst met de fiets op Chirokamp. en dit jaar gaan ze naar de Ardennen. Dus zijn er fietstassen nodig.

Ik beloofde al een jaartje geleden om er zelf te maken, bijpassend bij dit tasje voor op het stuur dat ik bij  Annemarieke maakte onder de deskundige leiding van Kaya. IMG_5210 (2)

Het materiaal voor deze fietstassen lag al een jaar klaar hier; Maar ik zag er tegen op. Ik vond op pinterest enkele modellen maar geen enkele klopte voor de fiets van onze dochter.

Dus ben ik de fiets gaan opmeten en ze zelf maar gaan tekenen.

 

Het was  een gepuzzel en heel wat denkwerk om alles te doen kloppen. Regelmatig iets lostornen en op het einde een dik pak tussen mijn naaimachine.

WP_20160408_014

Op een bepaald moment dacht ik zelfs naar de winkel te rijden en een fietstas te gaan kopen.

WP_20160430_023

Maar dan komt mijn koppig trekje boven; Neen ik heb dit belooft aan mijn dochter dus ik wil het ook tot een goed einde brengen

WP_20160419_008

WP_20160430_019

 

Maar het resultaat mag er wel wezen … en dochter is blij.

IMG_5222

 

 

 

 

2 gedachtes over “Fietstassen voor op kamp

Geef een reactie

