Examens … lekkere hapjes

De examens zijn begonnen voor onze  dochter  … de laatste examens van het 1e middelbaar. Wat gaat het inderdaad toch snel. Iedereen had me op voorhand verwittigd en ik moet toegeven.

Onze dochter wil het deze examens allemaal zelf doen.

Plannen

Boeken en mappen in orde maken

Zelfstandig studeren.

Ze doet het allemaal … en ik, ik kijk er naar en denk dat kon ik zelf  niet toen ik 12 jaar was.

Ik probeer mijn agenda tijdens de examenperiodes een beetje vrij te maken in de namiddag om haar wat te kunnen vertroetelen. Dat verdient ze wel vind ik.

Op dit moment, ze gaat bijna thuiskomen, staat er een bananenbrood in de oven. Glutenvrij weliswaar want daar kunnen we niet op zondigen, examens of niet. Ze ruikt heerlijk.

WP_20160617_002WP_20160617_005

Aardbeien zijn al klaar gesneden om zodadleijk samen lekker te eten … recept volgt

Geef een reactie

