een paarse jurk – Tinny dress

WP_20160502_004

Ik schreef me, al een tijdje geleden, in voor een workshop bij de stoffenmadame Madeline voor de tinny dress, zonder op voorhand even te checken bij mijn dochter of ze het wel een leuke jurk vond.

Net voor ik vertrok gaf ze me toch een bevestiging dat de jurk wel ok was met kraag 1 en het rokje met plooien en pofmouw. Ze koos een paars stofje uit de kast van de soft cactus collectie van vorige zomer.

De workshop ging door op één van de weinige zondagen met zomers weer deze lente.

Het rokje werd gemaakt zoals ze het graag wou, met plooitjes en thuis nog afgewerkt met een ‘trensje’

Toen ik thuis kwam was ze in eerste instantie dol gelukkig met de jurk … Ze deed het direct aan om naar een feestje te gaan die avond. Eenmaal aan bevielen de pofmouwen haar toch niet (waar ik voor vreesde wat ze stonden toch wel erg ‘pof’ voor haar smaak). ze haalde dus maar een ander setje uit haar kleerkast.

De volgende dag deed ik de mouwen los en maakte er gewone mouwen van …

WP_20160502_006

WP_20160502_002

Het jurkje is nog maar één dag uit de kast geweest. Zou het het weer zijn of is het toch niet de jurk voor onze dochter ?

 

 

 

 

Een gedachte over “een paarse jurk – Tinny dress

Geef een reactie

