tienerproof tshirt / tuniek

Vorige week testte ik  the  Girls Dublin Dolman (#affilatelink) van Terra Jennings voor onze dochter. Ik maakte de maat 14y en hij passte perfect.

Een zalig patroon met heel wat variatie, de kostprijs zeker waard. De uitleg is in het Engels maar door de tekening is het zeer goed te begrijpen.

img_9227

Het patroon is er in volgende maten van 6 tot 12 maand tot 16y en er is ook een volwassenen versie.

Ik vind het, zoals ik al vaker schreef, steeds zoeken om leuke patronen te vinden die ook echt ‘tienerproef’ zijn. Maar dit patroon is er eentje dat hier bij op de lijst mag staan.

 

Ik maakte de tuniekversie met drie / vierde mouwen. Er is ook een t shirt versie met lange en korte mouwen en een tuniekversie waarbij het bovenstuk gefronst is. Deze laatste versie ligt klaar om gemaakt te worden voor de winter.

dolman-line-drawing-girls-150x150

Het patroon is hier tot maandag 3 oktober te bestellen aan promoprijs. (# affliate link).

Een gedachte over “tienerproof tshirt / tuniek

Geef een reactie

