techniek is uniek

We hebben voor school voor het vak techniek een opdracht gekregen namelijk: promoot techniek. Er moest een slogan bij en we mochten het  origineel maken. Wij hebben besloten om een filmpje te maken.

De volgende woensdag kwamen we samen bij  mij thuis om voor techniek te werken. Ik ging met Nora met de fiets en Sterre en Lies gingen met de bus.  Nora en ik stonden aan de bushalte, waar Sterre en Lies moesten afstappen, te wachten. Daar is de bus, maar hij stopt niet. Toen Lies mij, even later, belde zei ze dat ze  een bordje zagen met Testelt er op. Ze zaten dus veel te ver …  een beetje later zijn Nora, ik en mijn mama naar Testelt gereden om Sterre en Lies op te halen.

We hebben lang gewerkt en hebben nu  een mooi filmpje.

img_1149

 

Geef een reactie

