3 mannen blij met hun geschenk

Deze feestdagen was het de eerste keer dat ik een zelf genaaid cadeau aan een volwassen gaf  en dan niet aan één maar aan drie mannen nog wel.

De truien die ik voor mezelf maakte vorige maand ( omni tempore trui, een unisex truimodel sofilantjes) vielen bij mijn man in de smaak. Hij vroeg of ik er nog enkele wou maken voor de feestdagen als geschenk …  één voor hem, één voor mijn vader en één voor mijn schoonvader.

Ik wou dat wel proberen maar dan moest hij de stoffen mee uitkiezen … enkele dagen later gingen we samen naar huis van katoen. Kiezen kan hij sneller dan ik …  even later stonden we aan de kassa en schrok hij even van de totaalprijs. Ja stof is niet goedkoop als je mooie wil en zeker als je niet naar het etiketje kijkt maar gewoon neemt wat je leuk vind.

img_0025

Ik ging aan de slag met de mooie stoffen en het patroon dat ik al eerder uittestte.

pakjes uitpakken vond ik de voorbije feestdagen spannender dan anders …

Maar de blije verraste gezichten … het direct passen van de truien en de leuke complimenten zeggen me dit ga ik nog doen.

Want was is er heerlijker dan een zelfgemaakt cadeau af geven.

 

Ondertussen staat er nog een volgende trui op de planning … mijn volwassen nichtje vond ze zo mooi … zij wil ook wel graag één.  Heerlijk toch.

Sofilantjes patronen voor kinderen, tieners en volwassenen kan je hier aankopen (#affiliatelink). Het zijn heerlijke  en duidelijke patronen waar iedereen mee aan de slag kan.

Geef een reactie

