Blogtour: een rode en zwarte cobalt van Blou

Toen ik het eerste patroon Cobalt van blou zag verschijnen op Instagram en facebook  was ik meeteen verkocht . Een leuk basispatroon voor een  trui of longsleeves met net dat tikkeltje meer kon ik nog wel gebruiken.   Niet veel later lag het in mijn kast,

cobalt_manual_front-600x600

“Cobalt is een heel veelzijdig patroon, met verschillende opties: je kan kiezen tussen een lange of een driekwart-mouw, tussen een bescheiden of een diepere uitsnijding, tussen een V-rug of Y-rug, en tussen omgezoomde mouwen of mouwen met een contrasterende manchet”.

Ik maakte ondertussen 2 basis exemplaren met een gewone v rug  in gewone tricot.

Bij de zwarte versie werkte ik de hals en de gewone v-rug af met tricot.

22089249_927268847438759_1391331561501577251_n

De rode versie werkte ik de gewone V – rug af met een kantje.

IMG_9119

Het patroon en meer info vind je op blou.be 

Tijdens onze blogtour gaan we een kortingscode geven van 15% voor Cobalt. Je mag dit in je blogbericht/instagrampost vermelden. De code is TOUR0917COBALT en ze is geldig tot en met woensdag 4 oktober.
IMG_9105

Dit patroon kan ook nog een mooie start zijn om mee te doen aan de Stick Belgique challenge van Marjolein Van Laere. Voor mij geeft dit al een eerste startschot van een reeks Belgische patroontjes die deze maand op mijn to sew lijst staan.

 

 

11 gedachtes over “Blogtour: een rode en zwarte cobalt van Blou

  1. lotusvijver zegt:

    Een erg modische trui is het geworden !
    En die tint staat je goed.

    Voor mezelf ben ik nog niet overtuigd dat het een model is voor mij ; bovendien is een V-hals best moeilijk te naaien.

    Maar ik hoop wel aan de Stick Belge Challenge te kunnen deelnemen ; maar dan met iets anders.

    Grtjs
    Mia

    Like

Geef een reactie

